Ами аз миналата седмица сменях табло и централа.Имаше само един еърбег.Та значи за достъп до централата трябва да свалиш мокетената кора на централната конзола откъм пасажера.Там са буксите които отиват към коланите.Има още една букса за която ми казаха че имало някакъв датчик дали има пасажер или не/ма понеже аз нямам такъв датчик на седалкатасложиха някакво съпротивление да имитира че има човек/,също и главната букса на централата, както и една маса.Има една букса която е вляво от кормилната колона за еърбега на кормилото,в ляво от жабката има букса за втория еърбег и за ключа за изключване на втория еърбег в дясно на таблото като отвориш предната дясна врата.Само че достъп до тях има като извадиш жабката.
Известие
Collapse
No announcement yet.
лампичка на Airbag 156
Collapse
X
-
Грешката не я помня... мина месец и половина откакто ходих на диагностика.
А относно коментара на Митко - освен да му благодаря за изчерпателния отговор, но явно няма да аз да се занимавам с тия работи като гледам що занимавка е...Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
-
Ми общо взето подмяната си я извърших аз,един ден с достатъчно много псуване, обаче оживяването го предоставих на специалистите тъй като нямам нужните познания.Общо взето трябва си диагностика и човек който знае кое къде е и как функционира.
---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:46 ----------
Само да допълня, след присаждането на втория еърбег, на километража светна още една лампичка символично изобразяваща пасажерската седалка със втория еърбег.При запалване основната лампа за еърбеците изгасва което предполагам значи че централата е наред, втората лампичка обаче не изгасваше което значеше че има проблем във втория еърбег.След което се наведе под пасажерската седалка да търси нещо и ме нахока дето не съм му казал че нямам такъв датчик и тогава намести нещата с едно съпротивление.Та, твоята кола с колко еърбега е и коя лампичка свети.Ако свети основната значи имаш проблем с централата, ако свети допълнителната значи проблема е д втория еърбег или ти е изключен втория еърбег от ключа на страничния панел на таблото.Той се изключва с ключа на колата когато някой е сложил детска седалка с дете на предното пасажерско място, то и такъв е символа на втората лампа.Идеята е при удар еър бега да не нарани детето щото по правилник тосе вози с гръб към таблото и сещай се кво става ако гръмне балона.Ся не знам при ръчно изключване на еърбега дали свети въпроснаталампа, макар че логично трябва да свети да те подсеща че е изключен.Да не би това да ти е"проблема".Ака е така просто включи еърбега.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
2 лампи за еърбега ми светят. Жълтата - тази за втория еърбег предполагам, дето изобразява седалката - и червената лампа. Ако не е станало съвсем ясно, в поста си на предната страница съм качил снимка, можеш и от там да видиш.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
-
Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение2 лампи за еърбега ми светят. Жълтата - тази за втория еърбег предполагам, дето изобразява седалката - и червената лампа. Ако не е станало съвсем ясно, в поста си на предната страница съм качил снимка, можеш и от там да видиш.
Comment
-
-
Зависи каква ти е записаната грешка,но щом е активна постоянно по-вероятно е да не се отворят. Макар,че има колеги,които казват,че и при наличие на грешка пак са се отворили. Ако можеш закачи я пак на диагностика и кажи какви са ти грешките.Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment
-
Здравейте, за да не отварям нова тема пиша тук, може и да е полезно на някой в последствие.
Колата е 147 1.9 16v и претърпя удар в стълб без да съм в колата тъй-като ми изпусна ръчната. Нямаше отворени еърбеци, но се оказа, че коланите са гръмнали. Взех нови колани и датчици, но имаше разминаване в буксата на датчиците и съответно си закачих мойте. След като я закачих с еку скана всички греки се изчистиха освен една: "1А контролна лампа за еърбег" и не иска да се изчисти. Някои има ли идея? По време на ремонта ми падна акомулатора, може ли това да е причината?Last edited by degweed2; d.m.y г., 18:25.Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm
Comment
-
Първоначално публикувано от degweed2 Покажи съобщениеЗдравейте, за да не отварям нова тема пиша тук, може и да е полезно на някой в последствие.
Колата е 147 1.9 16v и претърпя удар в стълб без да съм в колата тъй-като ми изпусна ръчната. Нямаше отворени еърбеци, но се оказа, че коланите са гръмнали. Взех нови колани и датчици, но имаше разминаване в буксата на датчиците и съответно си закачих мойте. След като я закачих с еку скана всички греки се изчистиха освен една: "1А контролна лампа за еърбег" и не иска да се изчисти. Някои има ли идея? По време на ремонта ми падна акомулатора, може ли това да е причината?Last edited by Alex_26; d.m.y г., 22:03.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеМЕС -> възглавници -> тестове
Има контролна лампа повреда, еърбег на пътника, колани, задни странични възглавници. Нещото, което не е в ред как да го хвана като индикатора все е червената лампа за еърбег?Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеКаква е тая готина диагностика?
ПЦ ли е това или таблет?
Иначе аз моите лампи... си ги разпоихAlfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
164, 156, GTV V6 turbo 🏎, 147 - ex 🚘
Comment
Comment